Nu stii niciodata cat de multa influenta poate avea un client

Inainte de aparitia internetului un client influenta, in medie 10 persoane. Acum nu ai cum sa afli cate persoane poate el influenta.

Inainte sa apara internetul, clientii discutau cu prietenii fata in fata despre calitatea produselor achizitionate. Despre avantaje. Despre dezavantaje. Conform celor spuse de parintii nostri calitatea produselor era cat de cat constanta, spre deosebire de vremurile noastre cand acelasi produs isi poate schimba calitatea de la o zi la alta. De exemplu, eu ma uit la paine - o iau din acelasi loc, la aceeasi ora, acelasi furnizor si ... difera. Sunt zile in care prefer sa o dau la cainii maidanezi. Mi s-a spus ca de vina este faina. Asa o fi.

Odata cu aparitia mediului online, posibilitatile de comunicare s-au imbunatatit. Acum avem la indemana retelele de socializare unde, chiar daca avem un numar mai mic de prieteni, mesajul postat de catre noi poate fi distribuit mai departe de catre o persoana cu mai multa influenta. Nu ai cum sa anticipezi soarta unui mesaj. Poate sa ajunga in istoric cu un impact 0 sau poate sa devina un viral datorita unei distribuiri facuta fara prea multe asteptari.

Mai nou, de cand cu telefoanele astea inteligente, clientii numultumiti au inceput sa faca poze si sa le posteze pe Facebook inainte sa ajunga la casa de marcat. Am auzit ca, saptamana trecuta la un mall din capitala, un agent de paza de la supraveghere video a observat cum un client nemultumit de blocarea completa a unui coridor cu un palet a facut o poza si a postata pe o retea de socializare. A anuntat colegii de la marketing care au luat imediat masuri.

Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Articole recente

Publicitate

Dai un ban da' stai în față

Un proiect dedicat celor care apreciază calitatea la un preț rezonabil.